14 תשובות
לא הייתי מציעה ללכת לבד, לפחות עם כמה חברים.
בטח
שואל השאלה:
לא? למה?
לא? למה?
לא כדאי
מסוכן, במיוחד עם המצב כרגע.
ואם יקרה לך משהו ותהיי שם לבד זה בכלל מסוכן.
לפחות תלכי עם עוד מישהו.
ואם יקרה לך משהו ותהיי שם לבד זה בכלל מסוכן.
לפחות תלכי עם עוד מישהו.
וואלה לא הייתי הולכת אם הייתי את, זה דבר ראשון משעמם רצח ודבר שני את קטנה מדי ללכת לבד למקומות כאלו
כן
למה שיהיה מסוכן, כולה ללכת לים איזו הגזמה
לא
שואל השאלה:
למה מסוכן מה יקרה? כאילו יטרידו או משהו?
אני לא אכנס למים אני אשאר על החול ואשתזף
למה מסוכן מה יקרה? כאילו יטרידו או משהו?
אני לא אכנס למים אני אשאר על החול ואשתזף
לא ממליצה את קטינה מדי תלכי עם אחת הבסטיות שלך
אם תתייבשי או תרגישי לא טוב ותהיי שם לבד, מי יעזור לך? זה מסוכן ללכת לבד לים גם אם את אדם בוגר.
בנוסף, עם המצב הביטחוני זה בכלל מסוכן לצאת לבד מהבית.
בנוסף, עם המצב הביטחוני זה בכלל מסוכן לצאת לבד מהבית.
^אז אולי נשאר כל היום בבית ולא נעשה כלום, שטויות.
לפי דעתי לא רואה בעיה ללכת בגיל הזה לבד.. אולי יהיה לך משעמם אבל אם את רוצה תלכי.
נכון המצב מסוכן, אבל בכללי לא רואה בעיה ללכת בגיל הזה
נכון המצב מסוכן, אבל בכללי לא רואה בעיה ללכת בגיל הזה
באותו הנושא: