12 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
לדעתי כן
לכי תהני
לכי
שואל השאלה:
אבל למה מלא רשמו לאא באלי הסבר
אבל למה מלא רשמו לאא באלי הסבר
אנונימית
כןן הייתי בים היום היה מדהים!! ים רגוע מים חמימים אין מדוזות וממש היה לי כיף ואני בכלל לא מתה על ים
שואל השאלה:
לבד?^
לבד?^
אנונימית
שואל השאלה:
ממה
ממה
אנונימית
כן לכי זה כיף
הייתי עם חברות אבל ללכת לבד זב גם סבבה ראיתי כמה פעמים אנשים לבד בים ולא חשבתי על זה משהו מיוחד
לא בטוח ללכת לבד עדיף שלא
באותו הנושא: