12 תשובות
בטח.
כן בטח
לבד לבד לדעתי האישית פחות אבל עם חברות ובלי הורים פשוט זה בסדר
שואל השאלה:
^למה לדעתך לבד לגמרי לא?
^למה לדעתך לבד לגמרי לא?
אנונימית
נשמע די נחמד.
לבד זה סתם מוזר. מה תסתובבי בכל החוף ולא תעשי כלום?
כי זה קצת מסוכן בעיניי, אם חלילה יקרה משהו הייתי מעדיפה מראייה של אמא (לעתיד) שתהיי עם חברות ואחת מכן תוכל לדווח או לעזור.
לדעתי בגיל 13 לבד זה מסוכן , בגיל הזה עדיף עם לפחות 2 חברות .
כן
לא.. בעיקרון תלוי באיזה שעה ביום אבל בתכלס בכל שעה ביום יכולים לקאות דברים חס וחלילה. עדיף שלא בגיל הזה
כן סבבה
כן
באותו הנושא: