10 תשובות
לא אל תלכי
תלכי אם בא לך
לא נראה לי שתהני
תלככי
פחות מומלץ ללכת לבד אבל אם באלך אז למה לא...
כןן תלכי ותכירי שם כבר חברים
הכי כיף
אנונימית
אם בא לך, למה לא.
כןכן זה ממש מרגיע
אבל תיזהרי
אנונימית
תביאי איתך ספר וסדין לשכב עליו ותהני
כןן יש בזה משהו ממש מרגיע