8 תשובות
אל תלכי לבד אף פעם
תמיד עדיף עם עוד מישהו.
כןן אני ממש אוהבת ללכת לבד גם מתי שחברות שלי יכולות
פשוט שימי אוזניות ותשתזפי זה חוף גדול עם הרבה אנשים הכל בסדר
את כאילו חושבת שמישהו יסתכל עליך ויגיב תראו איזה מסכנה היא ?
לא אין לך מה לפחד לכי תהני(:
לכי לבד
לא בגלל שזה מביך או משהו אבל עדיף שלא תלכי לבד , לשום מקום. או שתלכי למקום עם יחסית הרבה אנשים ולא מבודד או משהו , וללכת לחוף עם מציל
א' כל אל תלכי עם אנשים זרים.
ב' כל זה בסדר ללכת לבד הכל טוב הרבה הולכים לים לבד רצוי שיהיה אנשים בסביבה לא להיות לגמריי מבודדת והכי חשוב סביבה עם מציל:)
לא לבד
תקשיבי לכי לבד. זה תל אביב כל אחד עסוק בעצמו ולאף אחד לא אכפת אם את לבד או לא