17 תשובות
תלכי עם כמה חברות... לא לבד!
מגזימה ביותר
orb
את מגזימה אבל אם את מפחדת תלכי אם חברות או אם אמא
אנונימי
תלכי עם חברות וחברים הכל יהיה בסדר , תהני 3>
שואל השאלה:
אין לי עם מי ללכת :,) ^
אף חברה לא יכולה
^למה מגזימה, תכלס עדיף מאוד שתילך עם חברות
ביום כשיש אור והרבה אנשים זה בטיחותי רק על תלכי למקום שיש קצת אנשים או שהוא לא פתוח וזה אבל קלי בחשבון שאולי יזרקו הערה אבל עם זה אני לא כל כך יודעת מה לעשות
אה ותלכי עם מישהו לכל מקרה שלא יבוא
אנונימית
אז תלכי לפארק קצת במקום לים
אנונימי
אז תידחי את זה ליום שתוכלי ללכת עם חברות שלך
אם אין לך חברה אז עדיף לך שלא , מה תעשי לבד בים?
שואל השאלה:
אני מלא בים אני לא מדברת על הפחד שיטרידו אותי בכללי הקטע זה שאני הפעם לבד ואז זה יותר מסוכן ..
שואל השאלה:
אקרא ספר, אשתזף, אשחה..
אני חושבת שזה סבבה כל עוד יש הרבה אנשים ומציל כיאלו
אנונימית
שיוואו אני קוראת פה את התגובות, מה זה המציאות הזאת?!
למה בנות לעזעזל צריכות לפחד ללכת לבד לים?!
זה מפגר לגמרי! ממש ממש ממש מפגר!
מה זה הטמטום הזה??


לשלאה: באמת שאין לי מושג מה להגיד לך, אם את גרה ליד הים אז תלכי אבל אם את לוקחת כמה אוטובוסים לשם אני הייתי מוותרת


מי לעזעל עשה לי מינוס?!?!
אני מבין מאיפה את באה אבל לא כל הגברים אנסים את גם בים מקום פתוח לא יעשו לך כלום לכי
אם את מרגישה בביטחון לכי אבל פשוט תהיי ערנית לסביבה וגם אל תהיי שם יותר מדי זמן לבד לכי לשעתיים ותחזרי רק לחוויה ופעם אחרת תלכי עם מישהו אחר