12 תשובות
אי אפשר לכתוב פה אבל תלחצי לחיצה ארוכה על השווה וזה שווה עם קו
שווה עם קו כזה
שואל השאלה:
כאחלו אני רוצה לכתןב בכתב יד אחך רושמים את זה רק? ואפשר לרשום את זה במתצטיקה נכון?
כאחלו אני רוצה לכתןב בכתב יד אחך רושמים את זה רק? ואפשר לרשום את זה במתצטיקה נכון?
אנונימית
= עם פס כזה /
תכתבי
אה לכתוב בכתב יד
שואל השאלה:
אבל אפשר לרשום את זה במתמטיקה נכון?
אבל אפשר לרשום את זה במתמטיקה נכון?
אנונימית
ברור
=/=
ככה. רק שזה שווה אחד. אני חילקתי לשניים כי אי אפשר לכתוב סלש על שווה אחד, אז זה להמחשה.
ככה. רק שזה שווה אחד. אני חילקתי לשניים כי אי אפשר לכתוב סלש על שווה אחד, אז זה להמחשה.
אה זה חא נותן למה
כזה
באותו הנושא: