4 תשובות
דווקא אימון יעזור לך להוציא אנרגיות ותסכול
מניסיון
עם את ממש רוצה את יכולה לעשות הליכה
או משהו פשוט אחר

חשוב לתת לגוף להתעקלם
במיוחד עם את מרגישה לא טוב

יותר מדי פעילות גופנית רק תזיק
תעשי חצי שעה נדיר תמיד שמרגישה ככה אימון משפר לי את המצב רוח