7 תשובות
תעשה, אבל תעשה אחרי זה גמישות כדי לשחרר את השרירים שלא יתפסו
תלוי אם זה ממש כואב או שאפשרי לבצע אימון, אם ממש כואב אז לא ממליץ
תעשה כמה שאתה מצליח בלי להרוג את עצמך
שואל השאלה:
לא משנה כבר
לא משנה כבר
אנונימי
לעשות! זה יעזור דווקא
שואל השאלה:
נגיד שאני עושה שריר ביד אז זה כואב
נגיד שאני עושה שריר ביד אז זה כואב
אנונימי
ממה זה כואב
באותו הנושא: