6 תשובות
נושמת עמוק וסופרת דקה
שותה מים וזה אולי ישמע קיטץ אבל להסתכל על השמיים מכניס לפרופורציות וגורם לבעיה להיראות קטנה וחסרת טעם
יש לי סוג של שיטה
שלב ראשון, לבכות הכל החוצה או סתם להיות היסטריים ולהוציא הכל, לתת למחשבות לרוץ
אחרי לא יותר מידי זמן להתחיל לקחת נשימות עמוקות ולהרגע, אפשר לשים מוזיקה רגוע מתאימה
שלב שלישי אחרי שאתה מתחיל לחשוב בצורה הגיונית לחשוב בהיגיון על למה ומה קרה, כל מקרה לגופו
אני מחזיקה לעצמי את היד או עושה אגרוף ממש חזק עם הציפורניים.. זה לפעמים משאיר סימן וזה כואב אבל זה עוזר
שואל השאלה:
אני דיי בודד לא יודע להכיר אנשים יש לי חרדה חברתית
הבעיה אני שנייה אני לא מצליח לפרוק כאילו לבכות והכל
להתסכל על השמיים זה עוזר אבל לפעמים גם לא עוזר
אני מנסה לנשום גם לפעמים כשאני בחוץ וזה עוזר
אבל יש מצבים שכלום לא עוזר
ואין לי איך לפרוק את כל זה
אתה מוזמן לדבר איתי כשיש לך התקף אני אשמח לעזור אני לא רעה בזה
שואל השאלה:
תודה:)