6 תשובות
כן, מנה אחת
חייב. בעיקרון רבע צלחת פחמימה רבע צלחת חלבון חצי צלחת ירקות כלשהם (מאודים,סלט,חתוכים)
שואל השאלה:
זה בסדר אם אני מקפידה על רבע פחמימה רבע חלבון וצלחת שלמה של ירקות ולא חצי?
זה בסדר אם אני מקפידה על רבע פחמימה רבע חלבון וצלחת שלמה של ירקות ולא חצי?
אנונימית
כן צריך, בערך רבע מהמנה
כןכן זה מעולה!!
לא עושים הגבלה של ירקות^^
לא עושים הגבלה של ירקות^^
כן זה סבבה ירקות אל תגבילי, פשוט תדעי שובע שלא תהיי מאוד שבעה אחר כך למלא שעות ובלילה יתפרץ לך רעב.
באותו הנושא: