6 תשובות
כן, מנה אחת
חייב. בעיקרון רבע צלחת פחמימה רבע צלחת חלבון חצי צלחת ירקות כלשהם (מאודים,סלט,חתוכים)
שואל השאלה:
זה בסדר אם אני מקפידה על רבע פחמימה רבע חלבון וצלחת שלמה של ירקות ולא חצי?
אנונימית
כן צריך, בערך רבע מהמנה
כןכן זה מעולה!!
לא עושים הגבלה של ירקות^^
כן זה סבבה ירקות אל תגבילי, פשוט תדעי שובע שלא תהיי מאוד שבעה אחר כך למלא שעות ובלילה יתפרץ לך רעב.