3 תשובות
לא, זאת כמות פחמימה מצוינת. אין צורך להרגיש לא נוח אם חרגת קצת מהכמות, זה לא יעשה לך טוב
שואל השאלה:
אבל חרגתי?
אנונימית
לא❤
באותו הנושא: