3 תשובות
את מבינה שפחמימה זה גם תפוח עץ וגם תפוח אדמה. תלוי במטרה שלך, בסוג הפחמימה שאת בוחרת וכו...
2-3 אני שמה תמיד יותר כי אני אוהבת אוכל חחח
כמה שאת שבעה שימי גם סלט ותראי אם הכמות מספיקה לך תזכרי שאם את רעהה את שברי מהר מאוד בתהליך