3 תשובות
את מבינה שפחמימה זה גם תפוח עץ וגם תפוח אדמה. תלוי במטרה שלך, בסוג הפחמימה שאת בוחרת וכו...
2-3 אני שמה תמיד יותר כי אני אוהבת אוכל חחח
כמה שאת שבעה שימי גם סלט ותראי אם הכמות מספיקה לך תזכרי שאם את רעהה את שברי מהר מאוד בתהליך
באותו הנושא: