7 תשובות
לא לא לא לא בבקשה לא אם את רוצה קצת להוריד במשקל תעשי ספורט תשתי מלא מים ואוכל בריא אוקי ? אל תיכנסי לזה אחרי זה לא תוכלי להפסיק וזה יהיה חרא כלכך ואת תרגישי רע ואני לא רוצה שזה יקרה לך כי זה לא הכי כיף אוקי ? :)
שואל השאלה:
אני אבל אצל תזונאית אני רק רוצה לאזן את הקלוריות
אני אבל אצל תזונאית אני רק רוצה לאזן את הקלוריות
אנונימית
כן זה בסדר לאזן את הקלוריות
גם לי זה קורה הרבה
כל עוד את לא יוצרת גירעון
מוגזם ביום האיזון
בהצלחה(:
גם לי זה קורה הרבה
כל עוד את לא יוצרת גירעון
מוגזם ביום האיזון
בהצלחה(:
אני אישית, לא מאמינה מ"לכפר" על ימים קודמים (זה גם לא נכון לעשות את זה)
אכלת לא בריא ונהנת, אין בעיה, אז עכשיו תתחילי לאכול יותר בריא וזה יסתדר עם הזמן
לא צריך לא לאכול יום שלם או לאכול בסבל רק בגלל שאתמול אכלת לא בריא וקצת חרגת
אנחנו לא רובוטים, וגם לנו מותר
אכלת לא בריא ונהנת, אין בעיה, אז עכשיו תתחילי לאכול יותר בריא וזה יסתדר עם הזמן
לא צריך לא לאכול יום שלם או לאכול בסבל רק בגלל שאתמול אכלת לא בריא וקצת חרגת
אנחנו לא רובוטים, וגם לנו מותר
למה לא נכון
מה לא בסדר בלאזן
את הסך הקלורי?
(כל עוד לא יוצרים גירעון מוגזם)
אין ביסוס לכך שאיזון קלורי
הוא דבר לא טוב או לא נכון
מה לא בסדר בלאזן
את הסך הקלורי?
(כל עוד לא יוצרים גירעון מוגזם)
אין ביסוס לכך שאיזון קלורי
הוא דבר לא טוב או לא נכון
^באדיבילדר
התכוונתי, זה לא נכון אם יום אחרי זה היא לא אוכלת בכלל או אוכלת רק סלט במטרה לחפות על זה. (כאילו לא בצורה בריאה)
אם היא אוכלת רגיל אבל בגירעון קטן אז זה בסדר..
מהשאלה הבנתי שהיא מתכוונת לאכול רק סלט במשך ה 3 ימים
התכוונתי, זה לא נכון אם יום אחרי זה היא לא אוכלת בכלל או אוכלת רק סלט במטרה לחפות על זה. (כאילו לא בצורה בריאה)
אם היא אוכלת רגיל אבל בגירעון קטן אז זה בסדר..
מהשאלה הבנתי שהיא מתכוונת לאכול רק סלט במשך ה 3 ימים
אה בעניין הזה מסכים איתך
ב 100 אחוז
לרגע חשבתי שאת מדברת
על איזון קלוריות בכללי אז לא הבנתי
ב 100 אחוז
לרגע חשבתי שאת מדברת
על איזון קלוריות בכללי אז לא הבנתי