4 תשובות
שואל השאלה:
היא לא נחשבת
ממש אקסית אבל בסדר שיהיה
למרות זאת אבל עדיין אני לא יצליח להשתחרר ממנה ומהרעיון של "אפשר לתקן את זה ולהחיות את זה"
אבל זה לא עוזר
היא לא נחשבת
ממש אקסית אבל בסדר שיהיה
למרות זאת אבל עדיין אני לא יצליח להשתחרר ממנה ומהרעיון של "אפשר לתקן את זה ולהחיות את זה"
אבל זה לא עוזר
אנונימי
אתה תראה שעם הזמן זה יעבור דברים מתחלפים ומתקדמים, "שום דבר לא נמשך לנצח"
להכיר מישהי חדשה חחח
אין לך מה לבזבז זמן על מה שכבר היה, עם כל הרצון לחזור, בטוח תמצא מישהי שתמלא את המקום הזה וכבר לא תרגיש ככה כלפי האקסית
אין לך מה לבזבז זמן על מה שכבר היה, עם כל הרצון לחזור, בטוח תמצא מישהי שתמלא את המקום הזה וכבר לא תרגיש ככה כלפי האקסית
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה שאם אני יכיר מישהי אחרת אני תמיד יחשוב על האקסית
וארצה להיות רק איתה
כן אבל הבעיה שאם אני יכיר מישהי אחרת אני תמיד יחשוב על האקסית
וארצה להיות רק איתה
אנונימי
באותו הנושא: