7 תשובות
תחשבי חיובי
תתעסקי בהווה, במה שקורה עכשיו!
לא במה שקרה ולא במה שיקרה
תסתכלי על הדברים הטובים בכל דבר.
תתעסקי בהווה, במה שקורה עכשיו!
לא במה שקרה ולא במה שיקרה
תסתכלי על הדברים הטובים בכל דבר.
אנונימית
שואל השאלה:
יש אולי פעולה שאפשר לעשות בשביל להיות שמחה?
יש אולי פעולה שאפשר לעשות בשביל להיות שמחה?
אנונימית
פשוט אל תחשבי על דברים שלא עושים לך טוב
תתרחקי מאנשים שלא עושים לך טוב
ותסתכלי תמיד רק על הטוב בכל דבר.
זה ככ עזר לי, באמת.
תתרחקי מאנשים שלא עושים לך טוב
ותסתכלי תמיד רק על הטוב בכל דבר.
זה ככ עזר לי, באמת.
תחשבי טוב יהיה טוב
תסתכלי על הטוב בכל דבר שחסר או מפריע לך ככה שזה כבר לא יהיה רע בעינייך
ותעשי שינוי בחשיבה בו את לא מסתכלת רק על מה שאפשר לשפר, את מתמקדת בדברים שהולכים לך טוב בחיים ומביטה בקושי שהוא שם, אבל הוא לא מפריע, הוא קטן והוא לא מזיק. בסופו של דבר החיים שלך טובים. תמיד יהיו קשיים. תמיד יהיה על מה לבכות אם תחפשי על מה. אז תחפשי על מה להודות, ויש לך מיליון ואחד דברים להודות עליהם... כל יום תודי לפחות על דבר אחד.
ותעשי שינוי בחשיבה בו את לא מסתכלת רק על מה שאפשר לשפר, את מתמקדת בדברים שהולכים לך טוב בחיים ומביטה בקושי שהוא שם, אבל הוא לא מפריע, הוא קטן והוא לא מזיק. בסופו של דבר החיים שלך טובים. תמיד יהיו קשיים. תמיד יהיה על מה לבכות אם תחפשי על מה. אז תחפשי על מה להודות, ויש לך מיליון ואחד דברים להודות עליהם... כל יום תודי לפחות על דבר אחד.
לחשוב חיובי
פשוט כל פעם שקורה משהו חרא פשוט תחשבי על הדבר הטוב שיצא מזה גם אם הוא ממש קטן והנזק הרבה יותר גדול לדוגמה אם את נכשלת במבחן את יכולה להגיד "לפחות עכשיו אני יודעת במה אני מתקשה ובמה אני צריכה להשתפר"
אנונימי
באותו הנושא: