9 תשובות
נודר
חורף זה החייםם
יש בחורף משהו מנחם
ממש לא.
מתה על חורף זה אוירה נעימה ומתקרבלים במיטה והבגדיםם
והבדידות בגשם ולקפוץ על שלוליות כי עוד לא התבגרתי :)))))
זה כיף להיות בבית בגשם, וכיף כשקר בחוץ בלילות במקום להיות ספוגה מזיעה בלילות
אני מתה על חורף

גם כן אני לפני שעה ממלא את הסל בשיאין עם בגדי ים
שואל השאלה:
אוקיי אני מתכרבלת לבד בחושך יום יומיים שלושה אבל די מיציתי
ומה כיף בחום ובזיעה?
אנונימית