8 תשובות
הבגדים הכי יפים, וייבים כאלה טובים. סוודרים, שוקו חם, לשמוע מוזיקה באוזניות וללכת בגשם
מה צריך יותר מזה
מה צריך יותר מזה
כי הבגדים ארוכים וכיפיים
לא צריך בגד ים ולא הולכים לים
שלג, סופות כשאת בבית עם מזגן על חימום, מגפיים, שלוליות, חלזונות, הכל יפה וירוק
לא צריך בגד ים ולא הולכים לים
שלג, סופות כשאת בבית עם מזגן על חימום, מגפיים, שלוליות, חלזונות, הכל יפה וירוק
שואל השאלה:
אני עדיין מעדיפה קיץ
אני עדיין מעדיפה קיץ
בבוקר מתלבשים עם מזגן על חום
לגבי האסלה.לדאוג שהחלון סגור כדי שהיא לא תתקרר ולפני זה שמים עליה מגבת כדי לחמם אותה(כן מוזר אני יודעת)
מעיל לא חייב אני פשוט שמה כמה שכבות
ולגבי החושך זה לא כזה משנה לי
לגבי האסלה.לדאוג שהחלון סגור כדי שהיא לא תתקרר ולפני זה שמים עליה מגבת כדי לחמם אותה(כן מוזר אני יודעת)
מעיל לא חייב אני פשוט שמה כמה שכבות
ולגבי החושך זה לא כזה משנה לי
שואל השאלה:
גקט עם פוטר לא הכי הולך^
גקט עם פוטר לא הכי הולך^
בגדיםם סטייל רצח
אוכל חם בלי לסבול
להתכרבל במיטה
לא להזיע
אוכל חם בלי לסבול
להתכרבל במיטה
לא להזיע
כי לפעמים חם ולפעמים קר וזה בגדים ארוכים מסתירים את הגוף זה יותר סטייל מקצר. יש פלוסים ומינוסים אבל אני מעדיף חורף מאשר קייץ כי אני לא מזיע כל כך הרבה
פשוט כיף מעדיפה את זה מאשר להזיע
באותו הנושא: