8 תשובות
כי נעים בחורף וזה נותן אווירה רגועה
אהבת חיי הריח של החורף, אני אוהב קור אוהב גשם, אוהב רעש של גשם , וייב סגרירי ואפל
אנונימי
אני מטורפת על חורף -
האווירה כשהכל חשוך בחוץ
הגשם שאני שומעת כשאני קמה בבוקר
הקור הנעים
לעשות ריצות בלי להזיע כמו חמור
לטייל בגשם לבד זה וואו
בכללי להיות בגשם בלי מטרייה זה כזה כיף.
אין על חורףף
כי זה מושלם
חורף מרגש ורומנטי
אנונימי
הווייבים cozy החלומיים
הבגדים
הגשם
הרעש של הגשם כשאת בבית עם ספר
פוך
מקלחת חמה
אני אוהבת את זה שמחשיך מוקדם והאור מגיע מאוחר
אני אוהבת שקר

חורף זה דבר כמעט מושלם
רק שני דברים מעציבים אותי לגביו והם הומלסים שנמצאים ברחוב כשקר וגשום ושיטפונות שמסכנים אנשים

חוץ מזה, אין דבר שאני לא אוהבת בחורף
כי לא מזיעים כי לא חם כי לא הולכים לבית ספר ומזיעים כי הפנים פחות שומניות כי זה כיף להיות בפוך בחורף כי זה חוסך כסף על מזגן כי כיף לשתות שוקו קר בחורף כי בחורף אתה כבר מתרגל לשגרת לימודים של בית ספר הגשם זה שאפשר לראות טלוויזיה עם פוך עלייך ועדיין שיהיה לך קר הבגדים של החורף
אני אישית אוהבת את הריח של הגשם, הריח של האדמה אחרי הגשם, משוגעת על טיולים במטריה עם הילדים, איסוף ברד, מרק חם ושקדי מרק כשממש קפוא. זה זמן מעולה להיות קרובים לאנשים שאוהבים, הרכב לא צריך שטיפות והזוהמה מתנקה. ואנשים הרבה יותר רגועים בכללי. קניתי מעיל ברשת, יש לנו מלאי של קרמבו ושקדי מרק, ואנחנו מחכים לו..