5 תשובות
כי זה עדיף מקיץ (יתושים,זיעה,לחות,חםם)
אנשים אוהבים בגדים חמים/ארוכים/מעילים
כי קר ואפשר להיות מתחת לשמיכה כל היום ושוקו חם ותה עם ספר במיטה בימי שבת גשומים והגשם נותן לי תירוץ לא לצאת מהבית.
FML
בחורף אתה תמיד יכול להתלבש בהתאם למזג אוויר ושיהיה לך נעים בגוף, ובקיץ אין מזגן נייד שיהיה עליך כדי שתרגיש נעים.

בגדים יותר יפים.

ריח של גשם, שלג.
CQ
כי זה נחמד לצאת מהבית בלי להזיע את החיים פעם ב