15 תשובות
אני ממש אוהבב
הבגדיםם שוקו חםם גשם זה פשוט וואו
שואל השאלה:
כן.
אני שונאת חורף
השיער שלי נהרס
כל הבגדים מתרטבים
מכריחים לבןא לבית ספר גם כשיש מבול
קפוא בטירוף
כנראה הם אוהבים ים, לגלוש, לשחות או על שאר הדברים שיש רק בקיץ.
בואו נכחיד אותם פשוט
לא יודעת
זה ממש כייף כל האווירה והריח של הגשם והבגדים וזה..
שוקו חם
שמיכה ולישון מושלם .
לא ברור. החורף מושלםם
חורף זה מדהיםם!!!!!
כי קר ורטוב
שונאת חורף זה חרא להתעורר ולצאת לבית ספר שונאת שקר לי שונאת בגדים ארוכים שונאת לא לצאת מהבית בגלל המזג האוויר שונאת מזגן על חום שונאת את הריח
fm, למה הדעות שלך בנוגע להכל הן שגויות?
חורף זה נהדר, הייתי מגדיר את החורף כהוכחה לקיום של אל כי אין מצב שדבר כל כך מושלם נוצר סתם כך.
למה כן
חורף זו עונה קסומה ריח של אדמה רטובה
עצוב ומבאס
אתה תקוע בבית כי בחוץ קר ואי אפשר לעשות כלום
תמיד יותר קר לי מכולם אז בקיץ אני עם סוודר ובחורף אני עם איזה חמש שכבות, שמיכה ופרצוף תחת