6 תשובות
כי בחורף הבגדים יותר יפים
כי חורף שולט
וגם לא כזה קר פה אז אני אוהבת פה את החורף
סוודר ויותר אדם של קור מאשר חום.
האופנה
המזג אוויר
אפשר לאכול מרק(!)
ריח של גשם זה מדהים
שלג
סקי
כשמעונן יפה יותר
לא צריך לעשות שעווה בכל מקום אפשרי