7 תשובות
לפי דעתי ריצה:)
ריצה חצי שעה
אבל תעשי מה שבא לך, הכי חשוב זה הפעילות הגופנית:)
שואל השאלה:
כן אבל למה?
מישהו מוכן לפרט?
כן אבל למה?
מישהו מוכן לפרט?
אנונימית
בריצה את שורפת יותר קלוריות
שואל השאלה:
אנ ילא עושה את זה בשביל לשרוף קלוריות, אני עשוה את זה בשביל להיות בכושר
אנ ילא עושה את זה בשביל לשרוף קלוריות, אני עשוה את זה בשביל להיות בכושר
אנונימית
באותו הנושא: