7 תשובות
לפי דעתי ריצה:)
ריצה חצי שעה
אבל תעשי מה שבא לך, הכי חשוב זה הפעילות הגופנית:)
שואל השאלה:
כן אבל למה?
מישהו מוכן לפרט?
אנונימית
בריצה את שורפת יותר קלוריות
שואל השאלה:
אנ ילא עושה את זה בשביל לשרוף קלוריות, אני עשוה את זה בשביל להיות בכושר
אנונימית