6 תשובות
אתה באמת שואל?
ריצה שעה...
באוטו אתה יכול למות
חח איזה מחשבה של פסיכופט אתה תסיים האשפוז אם תשב בחום הזה שעה באוטו
שואל השאלה:
כאילו אני יודע בעצמי שה לי קשה אני לבד יצא אני לט הולך לשבת באמת שעה
אנונימי
אחי זה סתם אתה תשב תזיע ככה באוטו אתה תחזור לבית אתה תאכל כמו מטורף רוב הסיכויים וזה פשוט לא אפקטיבי נראלי כי אתה לא מאמץ את הגוף אתה לא תרזה ככה
חחחחח אני אוהבת את הטמטום והעצלנות של האנשים פה
פשוט תעשה ספורט
3-4 פעמים בשבוע תעשה ריצה או כל סוג של ספורט אחר ותאכל בריא
זהוו