6 תשובות
ברור שאפשר
אפשר אבל זה פי אלף יותר קשה. 80% בערך מהתהליך זה תזונה..
יותר כדאי לך לעשות את שניהם ביחד.
גם לשמור על התזונה וגם לעשות ספורט, זה יותר יעיל.
הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לך זה לא לנסות דיאטת כאסח רצחנית אלא לאט להתרגל לאורח חיים בריא.

כיאלו נגיד אם בא לך משהו מתוק בלילה אז אל תמנעי מעצמם אלא תנסי לקחת משהו בריא יותר כמו פרי

ולגבי אימונים, יש מלא אימונים באינטרנט של בערך חצי שעה ואם את עושה אותם 3 פעמיים בשבוע זה ממש מספיק !

אני ירדתי 6 קילו בסגר רק מאימוני אונליין של ענת הראל
אם בא לך משאירה לך קישור לתוכנית שלה https://did.li/ty6ql
ואם לא יש מלא באינטרנט

מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
תודה רבה❤
מצטערת שאני לא יכולה פרח נתתי כבר לכל מי שענה
אנונימית