התחברות
הרשמה
איך אומרים באנגלית סימפטום?
4 בספטמבר 2020, 06:09
איך אומרים
מילים לתרגום
מילים
תרגום לאנגלית
תשובה אחת
אותו דבר.
symptom (בשפה העברית זה תסמין, משום מה בישראל משתמשים בצורה הלועזית).
E
Eve | 20
באותו הנושא:
למה באנגלית אומרים hi man כי הרי man באנגלית זה "איש" אז אומרים היי איש?
איך אומרים באנגלית מגישה (בקשר עבודה להגיש) ואיך אומרים כיתה ט1 באנגלית?
איך אומרים באנגלית -מצטערת, אני לא כל כך טובה בלכתוב באנגלית
אומרים 'לזכור' באנגלית נמבר או רמבר באנגלית
איך אומרים "לדבר באנגלית" באנגלית?
מה אומרים אחרי שמישהו שעשה אפצ'י באנגלית (כאילו לבריאות רק מה אומרים באנגלית)
איך אומרים סיכה באנגלית, ואיך אומרים סיר באנגלית
איך אומרים באנגלית:"שאלת (צורת עבר) מאיפה אני" שחכתי איך אומרים שאלת באנגלית חח זה Asked?
מה זה אומר כשיש לי סימפטומים
"זכרונו לברכה" באנגלית - איך אומרים ז"ל באנגלית?
ההבדלים בין תסמינים לסמפטומים - מה ההבדל בין תסמין לסמפטום?