5 תשובות
צאי לרוץ למה את צריכה להיות בבית
שואל השאלה:
בידוד
אנונימית
קפיצות בחבל ויש כל מיני תרגילים שאפשר למצוא ביוטיוב
ג'אמפינג ג'קס
קליימברז
ריצה במקום ברכיים לכפות ידיים
ריצה במקום רגליים לישבן
ברפיז
סמוחטקומים
אימוני מדרגה (אם יש לך)
או לצאת לחדר מדרגות אם יש לך ולרוץ אותן מעלה מטה
לשחק עם אח/ות שלך תופסת
לשחק כדורגל
ריצת 100 מטר הלוך חזור (אם יש לך מקום)
או פשוט לצאת לריצה או הליכה

לעזרה נוספת פני אלי בפרטי :)
אם את רוצה להתחטב את לא צריכה רק אירובי
אה את בבידוד... אז לשחק עם האח תופסת וחדר מדרגות תורידי חח