5 תשובות
שואל השאלה:
איך אני אלך לפסיכיאטר?
אני ממש מתביישת לפתוח את זה עם ההורים..
איך אני אלך לפסיכיאטר?
אני ממש מתביישת לפתוח את זה עם ההורים..
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני אפנה להורים שלי? מה אני אגיד להם?...
זה יהיה ככ מביך..
ומה זה cbt?
איך אני אפנה להורים שלי? מה אני אגיד להם?...
זה יהיה ככ מביך..
ומה זה cbt?
אנונימית
להוציא את עצמך מאזור הנוחות שלך
זמן מרפא את הכל...
קודם כל לכי לפסיכולוג
באותו הנושא: