12 תשובות
יש לי
אנונימית
אובחני לפני חמש שנים
מאמינה שהמצב השתפר מאז
יש
יש
ישלי
אנונימית
יש לי כבר הרבה זמן
X.
שואל השאלה:
וואו יש עוד? אני בטוחה
אנונימית
יש
לא
וואי למה הקהילה בסטיפס מלאה במלא שכן יש להם חחח מה הלוז
לא
אבל יש לי סוג אחר של חרדה
יש
יש לי אבל הרבה פחות מבעבר