6 תשובות
שואל השאלה:
מה למה לא
מה למה לא
אנונימית
אפשרי אבל צריך לעשות את זה נכון
תלוי כמה את שוקלת וכמה תתאמצי.
אם את שוקלת 100 קילוגרמים יהיה ממש קל לרדת 10 קילוגרמים ב-3 חודשים.
אם את שוקלת 60 קילוגרמים זה יהיה מאוד קשה לרדת 10 קילוגרמים ב-3 חודשים.
את צריכה לאכול בריא ולהתאמן.
אם את שוקלת 100 קילוגרמים יהיה ממש קל לרדת 10 קילוגרמים ב-3 חודשים.
אם את שוקלת 60 קילוגרמים זה יהיה מאוד קשה לרדת 10 קילוגרמים ב-3 חודשים.
את צריכה לאכול בריא ולהתאמן.
שואל השאלה:
יש כאילו 3 חודשים זה לא מספיק ?
יש כאילו 3 חודשים זה לא מספיק ?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא מאה
לא מדדתי הרבה זמן משקל מחר אמדוד
אבל חושבת שבסביבות ה60-70
לא לא מאה
לא מדדתי הרבה זמן משקל מחר אמדוד
אבל חושבת שבסביבות ה60-70
אנונימית
אחותי ברור שאת יכולה וזה לגמרי זמן בריא והגיוני לעשות את זה.
להתאמן ולאכול בריא לפי תפריט.. אין סיבה שלא תצליחי
להתאמן ולאכול בריא לפי תפריט.. אין סיבה שלא תצליחי
אנונימית
באותו הנושא: