6 תשובות
שואל השאלה:
מה למה לא
אנונימית
אפשרי אבל צריך לעשות את זה נכון
תלוי כמה את שוקלת וכמה תתאמצי.
אם את שוקלת 100 קילוגרמים יהיה ממש קל לרדת 10 קילוגרמים ב-3 חודשים.
אם את שוקלת 60 קילוגרמים זה יהיה מאוד קשה לרדת 10 קילוגרמים ב-3 חודשים.
את צריכה לאכול בריא ולהתאמן.
שואל השאלה:
יש כאילו 3 חודשים זה לא מספיק ?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא מאה
לא מדדתי הרבה זמן משקל מחר אמדוד
אבל חושבת שבסביבות ה60-70
אנונימית
אחותי ברור שאת יכולה וזה לגמרי זמן בריא והגיוני לעשות את זה.
להתאמן ולאכול בריא לפי תפריט.. אין סיבה שלא תצליחי
אנונימית