26 תשובות
כי זה מסיר מהם מחויבות
כמובן איך לא
צומיי
כמובן איך לא
צומיי
שואל השאלה:
אני מכירה וזה פשוט עצבות סתם
אני מכירה וזה פשוט עצבות סתם
לרוב אנשים עם דיכאון הם גם כאלו עם חרדה חברתית אז קשה להם למצוא קשרים חברתיים והם גם יותר פסימיים, ומוצאים באתר הזה מקום לפרוק בו והם מרגישים בנוח לדבר מאחורי מקלדת. אני בעצמי חווה דיכאון הרבה שנים ובעבר הייתי הרבה יותר עצובה ופסימית ולא רציתי עזרה אבל עכשיו אני בדיוק ההפך. יש 2 סוגים של אנשים בדיכאון: הראשון הם אלו שמעדיפים להתמקד בטוב עם חיוך על הפנים ולא אוהבים לדבר על הדיכאון וכן רוצים עזרה, והשני זה ממורמרים פסימיים שלא יודעים איך לעזור לעצמם והם לא יודעים בכלל אם הם רוצים לצאת מזה או לא, וכמובן שיש גם אנשים שהם באמצע.
אנונימית
אתם צריכים לדעת איזה הבדל תהומי יש בין דכדוך קל של גיל ההתבגרות לבין דיכאון קטלני
שואל השאלה:
זה מעצבן באים הכי לשמח אותכם ומקבלים יריקה לפרצוף
זה מעצבן באים הכי לשמח אותכם ומקבלים יריקה לפרצוף
סליחה
אני אפסיק להיות דכאוני כי אמרת
אני אפסיק להיות דכאוני כי אמרת
הם פשוט אומרים את האמת. קל יותר להגיד את האמת באנונימיות
אני בטוחה שלכולם יש דברים שהם רוצים לשתף וצריכים עזרה בהם ולא מכירים את האתר
אני בטוחה שלכולם יש דברים שהם רוצים לשתף וצריכים עזרה בהם ולא מכירים את האתר
שואל השאלה:
כן בדיוק עח כמוך דיברתי באה בהכי קטע טוב וזה התשובה שאני מקבל
כן בדיוק עח כמוך דיברתי באה בהכי קטע טוב וזה התשובה שאני מקבל
זה בסדר שאת באה בקטע טוב
אבל את צריכה להבין שזה לא עובד ככה
את לא יכולה פשוט להגיד למישהו דיכאוני "למה לך להיות דכאוני, תהיה שמח"
וזה יעבוד.
זה לא ככה
אבל את צריכה להבין שזה לא עובד ככה
את לא יכולה פשוט להגיד למישהו דיכאוני "למה לך להיות דכאוני, תהיה שמח"
וזה יעבוד.
זה לא ככה
תפסיק לנסות לדבר איתם. אתה מנסה לעשות טוב ואתה לא יכול לשנות אותם, אם הם לא מוכנים לרצות לשנות משהו או לדבר על זה או לעשות משהו אחר חוץ מלהיות ממורמרים - זו לא אשמתך. אתה ניסית, לא רוצים? לא צריך.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מנסה לשנות פשוט קשה לי ליראות אותם ככה כי היה לי חברה שעוד שנייה מתה מזה
אני לא מנסה לשנות פשוט קשה לי ליראות אותם ככה כי היה לי חברה שעוד שנייה מתה מזה
מה לעשות לא כולם שמחים
לא הבנתי מה קרה שגרם לך לשאול את השאלה הזאת
מי בדיוק לא נתן לך לעזור לו?
מי בדיוק לא נתן לך לעזור לו?
שואל השאלה:
אני לא באמת יכולה לכתוב כאן אבל יצא כמה וזה די מעצבן
אני לא באמת יכולה לכתוב כאן אבל יצא כמה וזה די מעצבן
שואל השאלה:
אל תגזימו הם לא אשמים שהם בדיכאון וסורי אבל אני לא אפסיק לעולם לנסות לגשת אליהם ולשמח את חלקיהם
אל תגזימו הם לא אשמים שהם בדיכאון וסורי אבל אני לא אפסיק לעולם לנסות לגשת אליהם ולשמח את חלקיהם
יש דיכאון
ויש תסכול על העולם
יש הבדל בין השניים
ואת התסכול נא לא להוציא על משתמשי סטיפס
ויש תסכול על העולם
יש הבדל בין השניים
ואת התסכול נא לא להוציא על משתמשי סטיפס
אוקיי
פשוט צריך לעשות את זה בצורה הנכונה.
פשוט צריך לעשות את זה בצורה הנכונה.
מישהו אמר שהם אשמים בזה?
אמרתי שלי אישית נמאס לנסות. בתור אחת שכל הזמן הייתה מנסה להתחבר ולדבר ולהבין אנשים בדיכאון, נמאס לי. זה מרגיש כמו ללכת על קליפות ביצים וצריך להתנהג בצורה כל כך רגישה כלפיהם. אם הם לא רוצים לעזור לעצמם, אני לא אעזור להם. זה לא הופך אותי לבן אדם רע.
אמרתי שלי אישית נמאס לנסות. בתור אחת שכל הזמן הייתה מנסה להתחבר ולדבר ולהבין אנשים בדיכאון, נמאס לי. זה מרגיש כמו ללכת על קליפות ביצים וצריך להתנהג בצורה כל כך רגישה כלפיהם. אם הם לא רוצים לעזור לעצמם, אני לא אעזור להם. זה לא הופך אותי לבן אדם רע.
אנונימית
שואל השאלה:
יש בזה משהו אבל לא כולם ככה
פשוט נורא התעצבנתי שזה מה שקיבלתי תמורת הייחס שלי אליהם
יש בזה משהו אבל לא כולם ככה
פשוט נורא התעצבנתי שזה מה שקיבלתי תמורת הייחס שלי אליהם
זה שאנחנו נערים אומר שרובנו יותר הורמונליים ימתוסכלים ועצובים ועייפים וש חים ומרוגשים.
לרןב כשרע לאנשים או יש להם בעיות בחיים בוא נגיד אז הם מחפשים עזרה , וסטיפס נותן להם מענה.
בגלל זה לדעתי יש פה הרבה כאלה
בגלל זה לדעתי יש פה הרבה כאלה
לא כולם
כי אובחנתי בדיכאון בעקבות פוסט טראומה וחרדות(?) ולא צריכה עזרה מי ביקש
די להטיף יא טמבל
די להטיף יא טמבל
שואל השאלה:
למה נוער צריך להיות עצוב ודיכאוני מה זה נהיה טרנד קצת שמחת חיים תהנוו תבלוו תנצלו את היותכם צעירים
למה נוער צריך להיות עצוב ודיכאוני מה זה נהיה טרנד קצת שמחת חיים תהנוו תבלוו תנצלו את היותכם צעירים
אני אחי לא דיכאוני ובחיים לא הייתי דיכאוני אני שמח מטבעי
לא כולם
וכי זה אתר של *נוער*
וכי זה אתר של *נוער*
באותו הנושא: