24 תשובות
את רוצה לדבר בפרטי?
תנסי לשטוף את זה במים ושימי פלסטר שלא יראו
אני אישית הייתי מנגבת עם נייר רגיל, ואחרי הלילה שמה מייקאפ.
בכל מקרה, אני ממליצה לך לפנות לטיפול רגשי- נראה שאת מתמודדת עם משהו קשה ואת לא צריכה להשאיר את זה לעצמך.
אם זה לא בולט, תגידי שנחתכת..
אם זה בולט שימי תחבושת/פלסטרים
כן, תטפלי בזה ותדאגי לעצמך
רגע של טמטום תמיד יש, בבקשה אל תגיעי למצב כזה שוב.
אם את צריכה לפרוק אני כאן:)
אני אישית חותך ליד הזין, אז אני פשוט שם נייר ומחכה שיתייבש.. בכל מקרה אני כאן אם תרצי לדבר. אם את יכולה לחטא זה חשוב
שואל השאלה:
זה היה מסיבה ממש שטותית ואני לא יודעת למה עשיתי את זה אבל זה לא עוזר ואני לא אעשה את זה יותר
אין לי פלסטרים וגם ישאלו למה אני עם פלסטר על היד
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי מייקאפ
שטפתי עם מים וסבון
זה ממש שטחי כי זה היה עם סרגל(חיטאתי אותו קודם) ואין אפילו דם אבל אני ממש מתחרטת אוף
מה לעשות עם המצפון?
אנונימית
לא לעשות כלום, זה כבר קרה
פשוט לא לעשות כלום להבא, בבקשה ממך
וגם כל אלה שכותבים פה..
בבקשה ממכם, תפסיקו.
זה ממש לא פתרון.
שואל השאלה:
אני לא אעשה את זה יותר זה לא עוזר וזה רק גורם לי להרגיש רע
אני כרגע רק רוצה לטפל בזה, לוודא שלא ייראו ולקוות שזה ייעלם
אנונימית
אם יש לך תחבושת בבית, שימי נייר טואלט ומעל זה את התחבושת, זה מה שאני הייתי עושה שהייתי חותכת
שואל השאלה:
ישאלו אותי למה יש לי תחבושת
ואין למה לשים נייר טואלט, אין שום דם
זה היה ממש שטחי ברמה של סימן ממש חלוש
אבל אם יסתכלו מקרוב יראו..
אנונימית
לפי מה שאמרת, אין לזה דם
אז הנזק פחות חמור, וצלקת לא תהיה לך אני די בטוחה.
דבר שני, לגבי איך להסתיר.. נשמע שאין כל כך דרך.. אולי יש לך בנדנות או משהו?
אולי אוסף צמידי גומי שתוכלי לשים?
קעקועי מים?
ואני שמחה לשמוע שזה לא יקרה יותר.
אהה הבנתי אז אל תעשי אם זה כלום ואם ישאלו מה זה תגידי שנשרטת מגדר או משהו כזה
שואל השאלה:
אני עם צמידי גומי תמיד כי אני אוהבת
אבל הם זזים כל הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמה שריטות אחת אחרי השנייה, זה לא קורה מגדר..
אנונימית
תשארי עם הצמידים ותנסי לא להראות את היד מקרוב לאנשים, יהיה בסדר אל תדאגי.
ובתור אחת שמקבלת שריטות כל כמעט יומיים היו לי פעם איזה 4 שריטות אחת אחרי השנייה על היד בגלל גדרות תיל (ככה כותבים?) אז תגידי את זה אם ישאלו
שואל השאלה:
אבל החברה שלי מסתכלת לי על הידיים כמעט כל יום לוודא שאני לא עושה את זה כי היא יודעת שיש לי נטייה לפצוע בעצמי
לא בהכרח בחתיכה, אבל פשוט לשרוט את עצמי עם הציפורניים או לשפשף עם פצירה וכאלה.. אני לא עושה את זה אבל פעם עשיתי והיא בודקת כל הזמן
מחר היא תסתכל
מה אני אגיד לה?
אנונימית
את האמת.
היא חברה שלך, היא תעזור לך.
אם אני הייתי היא הייתי יותר עוזרת לך מאשר מתעצבנת או משהו, אל תדאגי.
שואל השאלה:
אבל אנחנו ביחד רק כמעט שבועיים ואני לא רוצה לספר לה כי היא תילחץ והיא תעשה מזה דרמה
וגם היום טיפה רבנו
אנונימית
שמעי, אני אומרת לך תאמת עכשיו
היא תילחץ בדיוק כמו שכל מי שקורא כאן שאלות כאלה נלחץ כי.. זה נושא מלחיץ.
אבל, אם תספרי לה בדיוק כמו שהסברת פה תגידי לה שאת בחיים לא תעשי את זה וזו חרטה של הרגע.. יהיה בסדר.
אני בטוחה שהיא רוצה שתספרי לה כל דבר, לא?
אם זה שריטה שאין דם ומכל התיאורים שלך נשמע שבקושי רואים משהו תגידי שנשרטת ממשהו מנייר או שאת לא יודעת ממה נשרטת
אולי מכלב או חתול אם יש לך
בקשר לחברה שלך את יכולה או לשקר לה ולהגיד שוב שנשרטת ממשהו או להגיד לה את האמת והיא רק תעזור לך
אולי תעזור לך לחשוב על תירוץ חחח :)
סתם אני צוחקת מנסה לעודד אותך יהיה בסדר כל עוד לא תעשי את זה שוב וזה נשמע שזה לא ממש בולט וזה יעבור עוד כמה ימים
אנונימית
שואל השאלה:
אז סיפרתי לה
והיא ממש דאגה והיא כל היום בבצפר הסתובבה עם פרצוף מודאג כזה ועצוב וממש דאגתי לה.. אבל אחר כך דיברנו והשתפר המצב רוח והלכנו לאיזה פארק אחרי הבית ספר ודיברנו ואז הסתכלנו הצידה לראות שאין אף אחד והתנשקנו מהר

בסופו של דבר הבנתי אותה והיא הייתה ממש עצובה כשהיא אמרה שאם אני אפגע בעצמי היא לא תוכל.. אתם יודעים.. אז הבטחתי לה(ואני אקיים את זה) שאני לא אעשה את זה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אופ עכשיו אני מרגישה רע שהיא הייתה עצובה בגללי
אנונימית
שלום יקרה, נראה שאת עוברת תקופה לא קלה שכנראה הביא אותך לפציעה העצמית אולי בניסיון להקל ולשכוח קצת מהקושי...
נראה שהמצב קשה ומרוכב עד שאולי לא מצאת את המילים הנכונות להביע את הכאב והקושי שאת חווה...
נשמע שאת מתקשה להכיל את זה שפצעת או נסית לפצוע את עצמך, וגם מכך שאולי הסביבה תגלה את המצב, יכול להיות שהפציעה רק מחפה על משהו גדול יותר, שאולי את עצמך לא מסוגלת או יודעת איך להתמודד עם זה.
אני לא איש מקצוע ולכן אני לא יודע להגיד לך אם את במצב מסוכן או לא, אבל נראה שאת עוברת תקופה מורכבת, לכן אני ממליץ שתשתפי מישהו שיכול אולי לעזור ולעמוד לצידך.
יקירתי, את יותר ממזומנת לשתף לפרוק ולהתייעץ בצ'ט (אנונימי) של עמותת סה"ר שמופעל ע"י מתנדבים בכל יום חוץ מימי שישי בין תשע בערב לחצות, ואולי יחד נמצא דרכים לעזור ולהקל עלייך.
מחכים לך...
מתנדב סה"ר
https://sahar.org.il