6 תשובות
כי זה טרנדי :)
כי הם בני נוער מגניבים במיוחד
אני אישית לא
אבל לא שמתי לב
אנשים מדוכאים מגיעים לאינטרנט מכיוון שהוא לא מצריך הרבה חברתיות, גם האינטרנט עצמו מדכא, מכיוון שהוא מרגיל את המוח למשהו (בין אם מעט חברתיות ובין אם ליצור קשר עם אנשים דכאוניים שהגיעו לאינטרנט, או אפילו אנשים שהושפעו מאותם האנשים הדכאוניים), כך שכשאתה יוצר קשר במציאות, אתה לא יודע איך באמת לתפקד, המוח שלך רביל לשחרור מועט של הורמונים.

לא אפרט על תהליכים פסיכולוגיים, אך זה בקצרה.
כי הם אדג'ים ומגניבים
כי להרבה מהם אין כוח לשום דבר אחר וככה הם מפיגים את השיעמום/ פורקים רגשות/ מעבירים את הזמן במקום לשקוע במחשבות אובדניות ודכאוניות