7 תשובות
אממ זה לא אשמתם זו מחלה יו נוו
1. למה את שונאת? יש אנשים שבאמת רע להם או שמתעללים בהם ובגלל זה הם דיכאוניים תמיד
2. את יכולה לדבר עם מישהו, לשמוע מוזיקה, לצאת החוצה
2. את יכולה לדבר עם מישהו, לשמוע מוזיקה, לצאת החוצה
דיכאון זה יכול להרתיע אנשים ואני מבינה למה היה לך קשה עם אנשים כאלו.
אבל דיכאון זה מחלה נפשית, בלי שליטה שבדר"כ נובעת מלחץ.
את צריכה לבחון את עצמך, לבדוק מה לא טוב לך בחיים לראות מב קשה לך, זה יכול להיות אנשים שאת מסתובבת איתם, מקום עבודה וכדומה. ברגע שתמצאי את מקור הבעיה יהיה לך הרבה יותר קל לפתור אותה
אבל דיכאון זה מחלה נפשית, בלי שליטה שבדר"כ נובעת מלחץ.
את צריכה לבחון את עצמך, לבדוק מה לא טוב לך בחיים לראות מב קשה לך, זה יכול להיות אנשים שאת מסתובבת איתם, מקום עבודה וכדומה. ברגע שתמצאי את מקור הבעיה יהיה לך הרבה יותר קל לפתור אותה
יש סיכויים טובים מאוד שאת לא דיכאונית.
את לא יכולה יום אחד לקום בבוקר ולהחליט שאת דיכאונית כי את מרגישה ככה וככה.
את גם צריכה ללכת לאבחון.
ולגבי זה שאת שונאת, תודה רבה באמת כי אני ממש בחרתי בזה.
את לא יכולה יום אחד לקום בבוקר ולהחליט שאת דיכאונית כי את מרגישה ככה וככה.
את גם צריכה ללכת לאבחון.
ולגבי זה שאת שונאת, תודה רבה באמת כי אני ממש בחרתי בזה.
spotlight uh moonlight uh
יש תקופות בהן יש ירידות וזה טבעי. מה שחשוב הוא לזכור להיות מאושר מהדברים הקטנים ולא להגרר אחרי מצב רוח רע.
תמצאי משהו שיעסיק אותך , מוזיקה , תחביב חדש , תצאי לבחוץ רק את והמחשבות שלך ותרגעי
תעשי ספורט ותוציאי את העצבים שלך על זה
תדברי עם מישהו שאת סומכת עליו מספיק בשביל שיהיה שם בשבילך
תעשי ספורט ותוציאי את העצבים שלך על זה
תדברי עם מישהו שאת סומכת עליו מספיק בשביל שיהיה שם בשבילך
באותו הנושא: