4 תשובות
בטעות התכוונתי לשאלה אחרת
זה תלוי ברמת הדיכאון. אצלי זה התבטא בפרצי בכי וחוסר מוטיבציה.
כשאני הייתי בדיכאון כל דבר שהייתי עושה הייתי מבטלת והייתי עושה
הרבה דברים ובקושי יצאתי מהבית..
הרבה דברים ובקושי יצאתי מהבית..
תלוי ברמת הדיכאון... אני הייתי בדיכאון ואפשר להגיד שדי לא תיפקדתי, לא יצאתי כמעט מהבית, כל היום ישבתי בחדר, לא הרגשתי שמחה ואפילו עצב לא תמיד הרגשתי, פשוט הייתי אדישה לחיים, לא ראיתי מה הטעם לחיות... גם שהייתי מחייכת, בפנים תמיד הייתי מרגישה ריקנית.
זה משתנה מאדם לאדם לא מאחלת לאף אחת לחוות דיכאון
זה משתנה מאדם לאדם לא מאחלת לאף אחת לחוות דיכאון
באותו הנושא: