16 תשובות
ללכת לפסיכיאטר, הוא כבר ידע מה לעשות...
שואל השאלה:
אפשר גם קישור לאיזושהוא אתר שמסביר היטב על זה
אנונימית
שואל השאלה:
דיי בלי פסיכולוג
אנונימית
שואל השאלה:
אני קצת מפחדת לדבר עם עצמי..
אנונימית
שואל השאלה:
עזבו אני אמצא אתר שמדבר על זה ..
אנונימית
^^את מאובחנת על ידי פסיכיאטר?
שואל השאלה:
אני לא אבל אני יודעת שיש לי את זה
אנונימית
^^אל תאבחני את עצמך.
לא עברת לימודי פסיכולוגיה, ולא למדת מה שפסיכולוגים/פסיכיאטרים מומחים למדו.
אם את חושבת שזה קיים אצלך, תלכי לפסיכיאטר; רק הוא יוכל לעשות את האבחנה ולטפל בזה בצורה מקצועית.

מקווה שבסוף הכל יסתדר, בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה אבל אני לא אדם שאוהב פסיכולוגים בכול נושא אני אנסה להתגבר לבד..
אנונימית
להתחיל לשחק מיקמק
שואל השאלה:
מיקמק זה משחק הכי גרוע בעולם !!
אנונימית
לחברה שלי יש ושאלתי אותה מה עוזר לה, אז מקווה שזה יהיה תקף גם לגבייך:
פעם בשבוע פסיכולוג
כדורים
להיות בחברה שעושה לה טוב
ובכללי להכיר את עצמה - לדעת מה הגבולות שלה ומה עושה לה טוב ומה מלחיץ אותה.

בקשר להתנהלות מול אחרים - היא מנסה לא לדחוף את עצמה ליותר ממה שהיא מסוגלת, אבל היא בהחלט מאתגרת את עצמה. היא העבירה פרזנטציה של 25 (!) דקות ועשתה את זה פשוט מדהים! הייתי כל כך גאה בה
שואל השאלה:
כדורים ?
ממש אבל ממש אבל ממש אבל ממש לא
אנונימית
אני יודעת איך זה נשמע. אני גם חשבתי כמוך לפני שלקחתי. יכול להיות שאת לא צריכה, אבל אם את באמת צריכה זה עוזר. לא מקבלים כדורים פסיכיאטריים כל כך בקלות. בטח שלא כדורים חזקים
שואל השאלה:
אני אדם שכדורים יותר מדכים אותו. אני רוצה לנסות טריקים רגילים
אנונימית
אז בעיקר לעבוד עם עצמך על איך להירגע ולהכיר את הגבולות שלך.
המון בהצלחה!:)