12 תשובות
אני לא מתרגשת.. אבל זה יהיה נחמד לראות את כולם.. (:
בחילה? ואוו זו כבר הגזמה חח.. מתרגשת?! לא אולי בוכה שהחופש נגמר חח (;
כשמגיעים לכיתה י ויתחילו הבגרויות זה מפסיק לרגש..
אני בלחץ מלחשוב על זה אני מנסה לא לחשוב על זה..
אני לא מתרגשת מבואסת יותר נכון.: (
אנונימיתת
זה לא מרגש אותי.. זה די מלחיץ.. שנה חדשה שתהיה שונה.. זה לדעתי ממש מלחיץ.
-:)-
אני מתרגשת, אבל משמחה.
וכן, יש מין כאב בטן של התרגשות, אבל כשתיראי את כולם הכל יעבור.
וואי ביסודי היה קשה לי להירדם לפני עכשיו זה כזה סבבה ברגיל
אני מתרגש לסיים את הבי"ס ( יאללה שנה אחרונה ) xd
אנונימי תותח!!
אהה..
לפני שנתיים התרגשתי וכמעט לא הצלחתי להרדם..
שנה שעברה התרגשתי מאוד
השנה גם d:
כאילו.. לא בגלל שאני רוצה ללמוד בגלל שפוגשים את כולם שוב, דברים חדשים, כיתה חדשה, אולי מורה חדשה אתם יודעים נוו.. ;-)
גיקיתשיקית
ממש מתרגשת את תשאלי... מחכה שיתחיל החופש הגדול של שנה הבאה לזה אני מחכה
אני פריקית של חופשים (;
אולי מתרגשת לשנייה אחת עד שעולה לי המחשבה שיש לי עוד שנה שלמה מעכשיו של לימודים..:/