6 תשובות
אני כי זה בית ספר חדש:)
אני, אני מתגעגעת ל-ללמוד):
ממ טעם יטבתה בהצלחה בבית הספר החדש!
תודה! וזה פנימייה חדשה אז עוד יותר מתרגשת:)
קצת, כי יש כאלו שלא ראיתי הרבה זמן
אני כי זאת השנה האחורנה שלי והכי קשה
אנונימי
באותו הנושא: