16 תשובות
אני רצייני כי זה בית ספר חדש
אמא שלי כי אני סופסוף עפה לה מהבית חחח
אני קצת מתרגשת בית ספר חדש אחרי הכול ובאלי כבר ללמוד וזה...
אני, כל כך!
חחח וכל החברים שלי מסתלבטים עלי:p
מה כאילו רק לי בא להתחיל כבר את השנה?
חחח וכל החברים שלי מסתלבטים עלי:p
מה כאילו רק לי בא להתחיל כבר את השנה?
אנונימית
אני לא כזה מתרגשת לבית ספר, אני יותר מתרגשת מזה שהחופש ייגמר, כי משעמם רצח בבית..
אנונימית
אני (:
עוברת לתיכון
כיף חיים, לחזור לבית ספר מלא באנשים צבועים
אני כי זה בית ספר חדש:)
אני, בית ספר חדש:)
אניי! כי כבר נמאס לי מהחופש הזה והתגעגעתי לחברים (:
אניי כי עברתי דירה אז זה בית ספר חדש (:
אני, בית ספר חדש.
מה שמזכיר לי שמחר היכרותo:
מה שמזכיר לי שמחר היכרותo:
ממש לא! רק נזכר ואני לוקח אקמול חח
אני כן כי אני הולכת ללמוד בעיר חדשה ובתיכון חדש אז אני ממש מתרגשת
אניי בגלל הצחוקייםם
באותו הנושא: