2 תשובות
אני מעדיף להישאר בבית ולנוח מאשר ללכת לבית הספר אחרי חופש טוב שכזה
אני, כי אין לי כוח לכל השיעורים ולמחנכת הנודניקית שלי
ואפילו ביום שני הכי מבאס זה שיש לי שעתיים ראשונות מתמטיקה -_-
ואני נורא שונאת בית ספר אני רק הולכת בגלל שההורים שלי רוצים שאני אלך ואלמד