9 תשובות
עולה ליא, ויותר מפחדת ממתרגשת.
בעצם אני לא מתרגשת בכלל
חחח אני מתרגשת ועולה לכיתה ט'
י"א, קצת מתרגש אבל בעיקר לחוץ ומבואס...
שואל השאלה:
חחח רק אני עולה לצבא
מתרגשת אבל יותר עצובה.
עולה לתיכון- כיתה י'.
עצובה לא מתרגשת: ( עולה ל ט'