10 תשובות
אני מתרגשת הורדתי גשרר איזה פאן
אני בסדר עם זה
הו רק אם היה אפשר לחזור ללימודים ליום הראשון וזהו.
אין יום יותר מלחיץ
אנונימית
אני מאוד הייתי רוצה לחזור
אני רוצה לחזור ל21 ביוני;/
אני אפילו לא התחלתי את העבדות המזד**נות האלה, ולא קניתי כלום בכלל
בואנה הלוואי הייתי אופטימי כמוכם
לא...
לא מתרגשת לא סובלת תחופשה הזאת לא ניצלתי רגע אחד ממנה הלוואי והיא הייתה מתארכת עוד איזה שבוע ואז הייתי מכינה את עצמי נפשית ליום סבל הזה
שיט לא עשיתי שיעורי בית
אנונימית
סבבה לי עם זה