3 תשובות
תשאלי פה או ב askpeople
אנונימית
נראה לי עדיף שלא.יכולים לחשוב שאת אובדנית, להגיד שאת משוגעת ולשלוח אותך לבית משוגעים בלי שתרגישי בכלל תבקשי עזרה ממישהו פה באתר בחברים לעט או משהו
את יכולה לדבר פה עם מישהי/ו או במקומות שונים הבעיה בער"ן שהמטרה שלהם זה לעכב אותך בזמן שהם שולחים מישהו שיעצור אותך
אנונימי
באותו הנושא: