9 תשובות
לא. אם אני עושה למישהו פלוס או מינוס, זה מיוזמתי בלבד.
האמת שהיו פעמים .
שואל השאלה:
וואו איזה באג
עקצתי את המערכת
אנונימי
לא.. עושה מינוס או פלוס רק מתי שמגיע וצריך לדעתי
לא אכפת לי מדעת קהל, אני נותנת פלוסים ומינוסים לפח דעת תורה.
אני לא עושה פלוסים או מינוסים בכלל ואני לא מבינה את המטרה שלהם אז... כן
כן לפעמין