15 תשובות
לדעתי זה טוב, אבל כל תוסיפי בהדרגה כל יום עוד קצת, כדי שתשתפרי
אנונימי
זה רע כי:
1. אדם שלא מתאמן מקצועית לא יכול להגיע ל 2000, ואם את מגיעה ל 2000 אז את עושה חצי או רבע כפיפה כל פעם שזה ממש לא טוב.
2. לעשות בטן כל יום אסור, פעם ביומיים או שלוש זה עוד בסדר
אה רגע, לא הבנתי את השאלה נכון, חשבתי שאת עושה כבר כמה זמן ככה, על בסיס קבוע
אנונימי
ממליצה להתחיל בהדרגה. להנחית על הגוף כמוץ כזאת של מאמץ בפעם אחת יכולה לגרום נזק. אם את רק מתחילה תתחילי ב30 וכל יום תעלי ב10. אם את רגילה לעשות את זה על בסיס יומי את יכולה לעשות קצת יותר אבל עדיין תשימי לב שאת לא מאמצת את הגוף יותר מדי. בכל זאת הוא לא מכונה.
שואל השאלה:
אני רגילה ל200 ביום. אבל אני יכולה עוד
אנונימית
200 זה כבר המון. אני לא רואה שום סיבה לעשות יותר. אם את מעוניינת להגביר את הכושר ישנם עוד תרגילים מצוינים. את יכולה לחפש באינטרנט/יוטיוב סדרת תרגילים לאימון ולנסות כל פעם משהו אחר. שוב. אל תגזימי. בניגוד למה שחושבים פעילות מאומצת מדי מזיקה ללב
לא טוב
עדיף שתעשי 2000 שכיבות שמיכה לא כפיפות בטן
אסור להתאמן על בטן יותר מידי מקסימום 10-15 דקות ביום
אנונימי
הבטן הוא שריר קטן, אסור לעבוד עליו כל יום יותר מדי אחרת יהיו לך התכווצויות ואולי אפילו תפצעי את עצמך. תקחי מנוחה של יום בין כל אימון.
2000 זה מאמץ עצום אני חושבת שזה יכול לפגוע לך בשרירים. תנסי לעשות 200 ותרגילים אחרים לבטן, כי כפיפות בטן עובד רק על שריר אחד
שואל השאלה:
איזה עוד תרגילים לבטן לעשות
אנונימית
יש לי אפליקציה ממש טובה שבונה לך את השרירים של הבטן ועושה לך אימון יומי של 10 דקות ביום עם הרבה תרגילים אני כבר אשים קישור
זה מתחלק ל3 רמות מתחיל בקל עובר לבינוני ואז לקשה
מהה בקושי לספור עד 2000 יש לי כוח
אנונימית
חחח שברת אותי^
אנונימי
חחח אבל זה נכון חחח
אנונימית
זה לא רע אבל זה לא באמת נותן משהו. את צריכה לגוון, אם את רוצה לחזק את הבטן אז יש אפליקציה שנקראת ABS ויש שם הרבה תכניות וכאלה, תבחרי את מה שהכי מתאים לך