4 תשובות
כן זה הגיוני, אתה חושב עליה יותר מאשר על אוכל.
אולי היא כל כך מתוקה שאתה לא מרגיש צורך p:

סתם, יכול להיות שזה כי אתה לא במודע מנסה "לשמור על הגזרה" יותר מהרגיל, או כי הראש שלך עסוק בדברים אחרים ולכן אתה לא מרגיש צורך לאכול. נשנושים נובעים מכל מיני סיבות.
כן
גם לי קרה!
אנונימית