9 תשובות
אז את לא סטרייטית..
כן זה קרה לי, יכול להיות שזה סתם משהו זמני ואת פשוט אוהבת את איך שהיא נראית ומתנהגת, לא שאת מאוהבת בה
ויש גם אפשרות שאת ביסקסואלית.
כן. אולי את בכלל לא סטרייטית ואת לא יודעת את זה, או שזו הדלקות זמנית.
אולי את לא סטרייטית לכי תדעי
אם התאהבת במישהי, אינך סטרייטית.
אולי חשבת שאת כזאת, אך עכשיו את מגלה אחרת.
וזה בסדר, לא כולם יודעים מה הם.
את יכולה להיות בי... (מישהו שמתאהב בשני המינים)
ואולי זאת לא התאהבות עדיין...
וגם אם כן - זה בסדר
אנונימית
כן. סטרייט והומו זה לא שחור ולבן. יש רצף. ואולי את בי. והכל בסדר!