10 תשובות
למה שלא יהיה הגיוני, זה נורמלי
כן (?)
כולה שנתיים.
כולה שנתיים.
תמנונידה
זה הגיוני מאוד.. אני בת 14 והתאהבתי במישהו שבכלל בן 18!
לאהבה אין גיל...
חברה שלי בת 14 ואני 16 ^_^
אנונימי
כן בטח.. אין שומדבר מוזר
כן.. אני בת 14 וידיד שלי התאהב בי..
כן, וככל שמתבגרים יותר אז פחות שמים לב לזה (בת 20 עם בן 30)
כן
כן, ברור!:)
באותו הנושא: