התחברות
הרשמה
זה מוזר שהתאהבתי במישהי לפני 3 שנים והיא והעיניים ופנים היפות שלה עדין לא יוצאים לי מהראש?, הסתכלנו אחד לשני בעיניים זה היה כזה מושלם.
4 ביולי 2013, 16:41
עיניים
אופי
יופי
הבהרת שיער
עיניים חומות
3 תשובות
לא זה לא מוזר...
רק הזיכרון..
א
אה אני מתה בעיי
לא, אני מכירה את זה (-;
v
vigil
זה בסדר:)
מכירה את זה ^_^
שימי לק, בגלל המדע ;)(בת)
באותו הנושא:
זה מוזר שהתאהבתי בילד שקטן ממני בשנה?
הגיוני שהתאהבתי במישהו עם אישיות מאוד מדהימה והוא גם מטופח חיצונית ויש לו פנים, ממז יפות אבל הוא שמן?
זב הגיוני שהתאהבתי במישהי ו...
קרה לכם שהתאהבתם במישהו מהאתר..?
מה הזמן הכי ארוך שהתאהבתם במישהו/ נדלקתם על מישהו? (אחמ אחמ 3 שנים)
אם אני אצלם אוראו וארשום שהתאהבתי אני אצא שמנה/מוזרה?
גם לכם קרה שהתאהבתם באדם שמבוגר ממכם ב10 שנים?
עד כמה זה מוזר שנערה בת 16 מתאהבת במישהו שגדול ממנה ב10 שנים?
אני התאהבתי במישהו ויש לי חבר ויש לי סיכוי עם זה שהתאהבתי בו מה לעשות?
בנים-מה גורם לכם להתאהב במישהי ממבט ראשון? איך לדעת שהתאהבתם במישהי ממבט ראשון?
קרה לכם שהתאהבתם במישהו רק בגלל שהוא חתיך?