התחברות הרשמה

זה מוזר שהתאהבתי במישהו רק מהיכרות ביום ושיחה של יומיים?

14 במרץ 2016, 21:49
התאהבותשיחהנושאים לשיחהגיל 14בני נוערזוגיות    
2 תשובות
זאת כנראה הדלקות, לא התאהבות
אנונימית
זו הדלקות, אבל בהמשך יכולה להתפתח לאהבה.
.
.I see dead people.goodbye
באותו הנושא:
נרשמתי לאתר הכרויות, שלחתי למישהי תמונה ו...
זה נירא לכם הגיוני שהתאהבתי במישהו והוא בי תוך 4-5 ימים של הכרות?
קרה לכם שהתאהבתם במישהו מהאתר..?
אני התאהבתי במישהו ויש לי חבר ויש לי סיכוי עם זה שהתאהבתי בו מה לעשות?
זה מוזר שהתאהבתי בילד שקטן ממני בשנה?
אם אני אצלם אוראו וארשום שהתאהבתי אני אצא שמנה/מוזרה?
זב הגיוני שהתאהבתי במישהי ו...
קרה לכם שהתאהבתם במישהו רק בגלל שהוא חתיך?
עד כמה זה גרוע שהתאהבתי במישהו רזה ואני שמנה?
עוד חודש בת 18 ובן 38 (קשר זוגי ארוך, נפגשנו להכרות והתאהבתי בו) לדעתכם זה טוב?
קרה לכם פעם שהתאהבתם במישהו למרות שאתם יודעים שאין מצב שהוא יהיה אתכם?